Akvizícia
To najnáročnejšie v B2B obchode je hľadanie, alebo vytváranie nových príležitostí. Teda nájsť firmy, ktoré majú konkrétnu potrebu, ktorú Váš produkt či služba rieši, alebo takú potrebu u nich prebudiť. Snažíme sa túto často nezáživnú činnosť eliminovať a miesto hľadania, alebo vytvárania obchodných príležitostí ich strojovo identifikujeme pomocou chytrých dát. Obchodník teda namiesto hľadania, rovno dostane informáciu, že daná firma má konkrétnu potrebu, je schopný ju kvantifikovať a môže sa zamerať na jej uspokojenie.
Ak to dosiahneme, je obchod výrazne efektívnejší , pretože obchodník trávi menej času vytváraním príležitostí, ale venuje sa skutočnému obchodovanie. Môže osloviť potenciálneho klienta s návrhom riešenia problému, alebo dosiahnutie jeho cieľa, nie všeobecnú prezentácií produktu, alebo služby.
Nové obchodné príležitosti netreba hľadať, alebo vytvárať, možno ich strojovo identifikovať pomocou chytrých dát.