Menu

Monitoring médií

Všetko podstatné, čo sa v Čechách a na Slovensku napíše, natočí, alebo nahovorí, nájdete na jednom mieste. Prehľadne, komfortne a s aktualizáciou v reálnom čase.

Aplikácia Monitora vám umožní médiá nielen monitorovať, ale aj merať a analyzovať. Nesleduje iba počty článkov a zmienok, ale meria ich mediálny zásah. Ten potom systém vie vyhodnocovať a porovnať napríklad s konkurenciou.

Rýchlosť

Monitora vie o online článku do 5 minút, ponúka tak najrýchlejší real-time monitoring na trhu. Vďaka tomu viete o článku ako prvý a získavate dôležitý informačný náskok.

monitoring-medii
mereni-analyza

Analýza a meranie

Výstupy nestačí len sledovať, ale je potrebné ich aj merať a analyzovať. V Monitore jednoducho porovnáte ohlas v médiách, alebo AVE svojich výstupov s tými konkurenčnými. Zistite, ktoré články sa najviac zdieľali na sociálnych sieťach, alebo v akom zdroji Váš konkurent najčastejšie publikuje svoje tlačovky. 

Pokrytie

Sledujeme najviac zdrojov v ČR a SR , vďaka tomu vám neunikne žiadny článok. Zároveň je vždy k dispozícii mediálny archív , ktorý je vrátane obrazových náhľadov článkov a zároveň je možné vyhľadávať a pracovať s výstupmi v rôznych formátoch.

dafdfdf (1)
TVRko

TVR alerty

Televízne a rozhlasové vysielanie nielen počúvame, ale aj strojovo sledujeme. Ako jediní v strednej Európe. 

Akonáhle sa vo vysielaní objaví napríklad Váš riaditeľ alebo tlačový hovorca, vieme to ako prvý. Do pár minút vám pošleme oznámenie aj s nahrávkou celého vysielania.

Reporting

Prehľadné a relevantné reporty, ktoré môžete posielať na ľubovoľný počet adresátov. Niektoré svojich kolegov informujte na dennej báze, niektoré len na mesačnú. Systém sa Vám prispôsobí. 

profily-autoru

Databáza novinárov

Modul  Medialist  obsahuje desiatky tisíc autorov a novinárov v ČR a SR, a to s možnosťou ich pokročilého filtrovania, analýzy a merania.V Medialistu si možno zobraziť profil autora vrátane fotografie, jeho sociálnych sietí alebo jeho oficiálneho novinárskeho profilu. Profil obsahuje všetky jeho články, ich zaradenie a kategorizáciu.

Neposielajte svoje správy naslepo, identifikujte svoju cieľovú skupinu novinárov a oslovte ich na priamo.

Vyskúšať bezplatne
Komplexný monitoring médií, ktorý Vám uľahčí prácu.