Menu

Chytré CRM

Vyťažte zo svojho CRM maximum.
Doplníme Vám podstatné informácie k Vašim kontaktom a zaistíme chytrú automatizáciu, ktorá uľahčí prácu celému tímu.

Použiteľnosť systému CRM sa odvíja od dát, ktoré obsahuje a to môže byť kameň úrazu.

Najčastejšie problémy, s ktorými sa môžete stretávať:

  • Obchodníci nechcú zadávať detailné informácie, pretože ich to zdržuje od práce a priznajme si, denne ďatľovať desiatky údajov o každej firme či schôdzke je jednoducho náročné.
  • Ak sú dáta v systéme, stávajú sa statickými, nikto ich neaktualizuje a zastarávajú. Kvartály bežia a všetci vedia, že síce CRM tvorí obrázok, ako tomu bolo predtým, ale na aktuálnosť dát sa nedá spoľahnúť.

Tieto problémy dokážeme jednoducho odstrániť v spolupráci s CRM systémami. Pomocou natívnej integrácie, alebo modulov, ktoré umožnia jednoduché zadávanie dát a pravidelnú aktualizáciu, úplne eliminujeme zastarávanie a ručné doplňovanie dát.
Len ak sú v CRM stále aktuálne dáta a 100% vyplnenosť, stáva sa plnohodnotným nástrojom, ktorý pomôže nielen v každodennej rutine, ale aj analyzovať portfólio a strategicky plánovať akvizíciu nových klientov či zlepšiť retenciu tých existujúcich.

Ukážka integrácií

IČO, adresa a aktuálne kontakty

Tieto informácie sú úplný základ a je prekvapujúce, ako často vidíme CRM, kde dané informácie chýbajú či sa duplikujú. Systém potom nie je pomocníkom, ale organizovaným zmätkom a neporiadkom. Vďaka nášmu riešeniu Vám vieme jednoducho doplniť podstatné informácie.

Na základe názvov firiem Vám doplníme ku každej jej IČO a potom ľahko doplníme aj ďalšie polia ako DIČ, adresu, počet prevádzok, overené kontakty, rating, sociálne siete, obrat, zisk a ďalšie potrebné informácie. 

Koniec ďatľovania

Aplikácia Merk sa napojí na Váš CRM systém a úplne minimalizuje ručné zadávanie údajov. Stačí zadať niekoľko prvých písmen z názvu firmy do našepkávača a Merk doplní IČO, DIČ, adresu, obrat, zisk, kontaktné údaje a sociálne siete. Budete mať ihneď prehľad o tom, čo sa vo firme deje.

Aplikácia vie doplniť aj rating, kontaktné osoby a ďalšie informácie pre Váš odbor -⁠ vozový park, otvorené pozície, aký SW firma používa a iné. Vďaka tomu budú Vaše dáta v systéme presné, vyplnenosť 100%, bez chýb a aktuálne.

Automatická aktualizácia

Aplikácia vie sledovať všetky firmy v systéme a automaticky aktualizovať údaje, pokiaľ dôjde k akejkoľvek zmene -⁠ adresy, IČO, názvu firmy, kontaktných údajov, sociálnych sietí, obratu, ziskovosti či ratingu. 

Systém bude vždy aktuálny a bez nutnosti zmeny sledovať, alebo zadávať ich manuálne.
O vybraných zmenách vieme aj notifikovať Vaše obchodné, alebo účtovné oddelenie.

 
Validácia neaktuálnych kontaktov

Automaticky skontrolujeme, či telefónne čísla, e-maily a webové stránky sú funkčné, a telefónne čísla dovolateľné. Vďaka tomu nebudete mať vo Vašom CRM zastarané kontakty a dostanete notifikáciu aj o tom, či kontaktná osoba už u klienta nepracuje a je teda čas nájsť novú. 

GDPR kontrola

Pri každom telefónneho čísla sme schopní overiť, či je voľne dostupné a vyhľadateľné na internete. Ak áno, doplníme ho časovou pečiatkou a screenshotmi z webu. Ak voľne dohľadateľné byť prestane, označíme ho a môžeme tiež odstrániť zo CRM systému.

 
Analýza portfólia

Vďaka tomu, že u každej firmy budete poznať detailné informácie (obrat, jej adresu, zisk, hlavné a vedľajšie odbory, dátum založenia, vlastnícku štruktúru, informáciu o zahraničnom kapitály, či hľadá nových zamestnancov, používa sociálne siete, aký má vozový park, u akej banky má vedený svoj účet, aký zostatok má na konte a mnoho ďalších faktorov) môžete veľmi ľahko analyzovať svoje existujúce portfólio. Zároveň viete, ako vyzerá váš typický klient, aké faktory ovplyvňujú šancu predaja a ako veľký je aktuálny trh.

My vďaka analýze vieme, že náš typický klient je B2B firma staršia ako 4 roky, s obratom medzi 20 a 2.500 miliónmi CZK. Ak v poslednom roku hľadala obchodníkov, potom šanca, že ju predáme, je +22%. Ak je medziročne rastová, potom ďalších 15%. Ak je zisková, tak ďalších 5% a ak má vozový park mladší ako 5 rokov, tak ďalších 8%. Takýchto klientov máme v portfóliu 1.200. V celej Českej republike ich je 22.000, takže náš market-share je 18,3%. Pri zacielení kampaní potom primárne cielime na tie, kde vidíme niektorý či niekoľko z uvedených faktorov, pretože sme efektívnejší a na jeden nový deal potrebujeme menej schôdzok, telefonátov a e-mailov. 

Nájdite hviezdy vo svojom portfóliu

Bostonská matica sa obvykle praktizuje na produkty, ale výborne sa hodí aj na hľadanie hviezd vo Vašom portfóliu. Všetko, čo potrebujete nájsť, je tzv. Business trigger . Teda to, čo ideálne spúšťa záujem, alebo značí novú či ďalšie potrebu zákazníka.

Pri každej firme je business trigger ich klientov iný, ale často ho možno odhaliť v dátach. Firma sa presťahovala -⁠ bude potrebovať nábytok, firma začala hľadať zamestnanca -⁠ bude potrebovať inzerciu na HR portáloch, firma vyhrala zákazku -⁠ potrebuje teda právny servis, a podobne. 

Radi pomôžeme v dátach odhaliť Váš biznis trigger , ale niekoľko ich platí všeobecne. Typicky napríklad rast či pokles obratu -⁠ ak firma rastie, možno je to príležitosť pre up-sell / cross-sell, ak naopak obratovo klesá, možno down-grade služieb ako prevencia v odchode. 

Vďaka šikovným dátam v aplikácii Merk vieme vo Vašom portfóliu hľadať hviezdy.

Automatizácia

Rutina je nuda a v B2B obchode je jej občas bohužiaľ veľa. Pripraviť zmluvu, ponuku na mieru, objednávku, alebo založiť nového klienta, nový deal, naplánovať call … 

Vďaka automatizácii vieme ušetriť veľa času. Zmluvy generujeme a automaticky vyplňujeme na tlačidlo, ponuku sme schopní pripraviť v priebehu sekúnd -⁠ vrátane personalizácie, ceny zo CRM systému a aktuálnej adresy. 

Vieme plne automatizovať workflow -⁠ ak vyplní nový klient formulár, založíme firmu, pridáme deal, vyberieme obchodníka podľa obratu a lokality, notifikuje ho a rovno naplánujeme hovor s poznámkou, ako je firma veľká, ako sa jej darí a v akom sa pohybuje odbore. 

 
 
Mám záujem
Vyťažte zo svojho CRM maximum. Pomôžeme Vám.